17 år idag.

Publicerad 2014-05-04 13:05:00 i Allmänt,

 
Herregud vart ska jag börja? Igår kom Gustav hem till mig och sa att vi skulle ut och äta på Babbel , så jag bytte fort om ifrån myskläder till finkläder. Vi åker in till stan och när jag kommer in på Babbel sitter alla mina bästa killkompisar och Emelie , Emma och Cilla. Jag blev så glad. Efter vi ätit åkte vi hem till Ludde och spelade spel , åt prinsesstårta och jag fick en plasttiara som jag hade på mig hela kvällen. Jag har tyvärr inga bra bilder ifrån kvällen. 
På morgonen idag vaknade jag utav att min familj och Gustav kom med frukost på sängen och massor utav paket. Sedan åkte jag in till stan och lunchade med bästis och efter det kom hela familjen hem till oss. 
Jag måste bara tacka alla som gjorde min 17års dag till den bästa. Massor utav kärlek till alla mina fina vänner, familjemedlemmar och min underbara pojkvän. 

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2014-05-05 18:41:45

Hej , kan inte du ta kort på allt du fick när du fyllde år? hade varit roligt att se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela